Yamaha R6 circuitmotor 2003
Technisch top! Visueel zo gekocht. Een heerlijk sturende Yamaha R6 uit 2003 om ervaring op te doen op het circuit. Zo heb ik hem van een bekende aangeschaft. Er is optisch alles aan te verbeteren, maar hij rijdt echt top! Remmen, banden, ketting en tandwielen nog top!
Opties:
Quickshifter
Vering voor aangepast
Ecu-flash gedaan door Druijff racing
Gearshift indicator
Snelgas
YEC-kabelboom
Contactslot verwijderd
Accu jaar oud
Evt met standaard
Vast nog wel iets over het hoofd gezien. Maar een eerlijke optisch niet mooie R6 om lekker mee te proberen op een circuit. Laatste rij-, en glijpartij was aanremmen Haarbocht. Augustus 2025. Ik ga niets meer aan het optische doen.
Ook heb ik er nog onderdelen bij. Die zitten bij de prijs in.
Kortom een lelijke maar eerlijke R6 voor prima geld waar je met een beetje extra weer een plaatje op de baan hebt.

